Medion Erazer P6661 I5-1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Erazer P6661 I5-1000 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

nathalie 01-11-2016

slechte accuduur, geen aanrader

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

We kochten deze notebook aan en binne de 2 dagen hebben we hen terug moeten sturen, gezien deze niet wou opstarten.
na 14 dagen wachttijd een ander exemplaar gekregen en heeft 4 dagen gewerkt en terug hetzelfde accu probleem. Zeer slechte kwaliteit versus aankoopbedrag

Minpunten

• slechte accuduur

Jan-Karin 04-08-2016

Goede laptop voor een opleiding met zware computerprogramma's

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Iets meer dan een maand geleden bestelden we deze laptop bij Ibood voor een zeer scherpe prijs. Ik was toe aan een nieuwe voor mijn opleiding ingenieur-architect. De oude laptop (tevens van Medion) kon alle programma's niet meer aan.

In het begin verliep de installatie nogal stroef, vooral van AutoCad. Er ontbraken een paar programma's van 'Windows visual c++', maar zelfs als leek in het computer programmeren heb ik dit vrij snel kunnen oplossen. Hierna is alles tot nu toe vlot verlopen, alle benodigde programma's voor mijn studie zijn geïnstalleerd en werken prima.

Een minpuntje is dat het touchpad heel gevoelig is, daardoor selecteer je vaak dingen terwijl je aan het typen bent en je handen op het touchpad rusten. Na een paar weken ben ik dit echter al gewoon en zorg ik ervoor dat mijn handen hier niet op rusten. Geen onoverkomelijk probleem dus.

Samenvattend kan ik zeggen dat ik heel tevreden ben over deze computer tot nu toe. Ik hoop dat hij blijft werken naar behoren als ik intensief voor schoolprojecten begin te werken.

shisuix9 03-08-2016

Prijs/kwaliteit top !!!

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Ik wilde graag een laptop die geschikt was voor school gebruik en waar ik ook games op kan spelen. Door dat deze laptop een GTX950 heeft loopt het spel echt super. Office gebruik serven en films kijken gaat uiteraard ook goed.

Kort samengevat is dit een super laptop voor een relatief goedkoop prijsje. Ik ga hier zeker lang van genieten !!

Rollingjones 01-08-2016

zeer performante laptop

Geschreven voor: Medion Erazer P6661 I5-1000

Heb deze laptop eigenlijk aangeschaft om eerder werkgerichte programma's eindelijk eens vlot samen te kunnen laten draaien, en ben er bijzonder tevreden van. De degelijkheid van het toestel zal natuurlijk nog moeten blijken, maar eerdere Medions gaven me op dat vlak een bijzonder grote voldoening. Enig minpuntje voor mijn al wat oudere ogen: de hoge resolutie van het beeldscherm, die maakt dat ik al gauw moet beginnen turen om alles gezien te krijgen. En het zal misschien aan mij liggen, maar als je de resolutie lager zet, verkleint gewoon het zichtbare deel van het scherm, dus dat brengt ook geen baat bij. Enfin, dat moet ik nog even verder uitzoeken, voor de rest alleen maar positieve ervaringen tot nu toe.